Mirage, hotelul de 4 stele din Eforie Nord, a fost amendat, după ce un client a făcut o plângere, din cauză că nu era finisată camera în care a fost cazat.
„Într-adevăr omul care a făcut sesizarea a avut dreptate, camera nu era finalizată, mai sunt de făcut finisaje. Echipa de control a rămas să termine controlul. Cu siguranță camerele care nu corespund vor fi declasificate și va fi sancționat contravențional. Nu avea oglindă, erau cabluri neizolate, tavanul lăsa mult de dorit, nu era curățat de pete, ușa, de asemenea, nu se închidea foarte bine, nu era nici finisată, se vedea foarte multă spumă. Este o reabilitare pe fonduri europene și nu au finalizat lucrările, dar ăsta nu este un motiv să pui în circuitul turistic camerele care nu corespund, motiv pentru care va fi sancționat drastic” , a declarat Bogdan Trif, ministrul Turismului.
„Referitor la această cameră, ea face parte din obiectul nostru de renovare integrală a hotelului. În acest hotel au fost investite două milioane de euro. Din păcate, referitor la această cameră am avut o deficiență datorită faptului că unul dintre furnizori nu a reușit la timp să ne ofere tocul la ușa respectivă. Am repartizat camera întrucat deficiența respectivă nu a putut fi remediată la timpul util și hotelul era ocupat la capacitate maximă. Toate camerele sunt integral renovate, cred că sunt două camere de genul acesta care au avut deficiența aceasta la tocul ușii. Aceste deficiențe vor fi remediate în timp util. Oricum suntem în pragul finalizării proiectului acesta, suntem pe ultima sută de metri de finalizarea proiectului pe fonduri europene. Finalizarea proiectului este într-o săptămână. Nu avem cameră liberă să îl mutăm și oricum domnul a spus că nu are o problemă să rămână în continuare în camera aceea, dar dorește să ne aducă la cunoștință aceste lucruri încă o dată. Avea plecare mâine și pleacă mâine. A fost informat și am oferit o compensare încă de la bun început referitor la această situație. I-a fost oferită o fișă cont în care dumnealui poate să beneficieze de servicii în cadrul centrului de sănătate sau în cadrul restaurantului în regim gratuit din partea hotelului.”, a declarat Emilian Constantinescu, managerul general al hotelului Mirage din Eforie Nord.