Tuesday, February 25, 2020
Acasă Travel Hotel de 4 stele, de pe litoral, amendat din cauza unei camere...

Hotel de 4 stele, de pe litoral, amendat din cauza unei camere nefinisate

Mirage, hotelul de 4 stele din Eforie Nord, a fost amendat, după ce un client a făcut o plângere, din cauză că nu era finisată camera în care a fost cazat.

„Într-adevăr omul care a făcut sesizarea a avut dreptate, camera nu era finalizată, mai sunt de făcut finisaje. Echipa de control a rămas să termine controlul. Cu siguranță camerele care nu corespund vor fi declasificate și va fi sancționat contravențional. Nu avea oglindă, erau cabluri neizolate, tavanul lăsa mult de dorit, nu era curățat de pete, ușa, de asemenea, nu se închidea foarte bine, nu era nici finisată, se vedea foarte multă spumă. Este o reabilitare pe fonduri europene și nu au finalizat lucrările, dar ăsta nu este un motiv să pui în circuitul turistic camerele care nu corespund, motiv pentru care va fi sancționat drastic” , a declarat Bogdan Trif, ministrul Turismului.

„Referitor la această cameră, ea face parte din obiectul nostru de renovare integrală a hotelului. În acest hotel au fost investite două milioane de euro. Din păcate, referitor la această cameră am avut o deficiență datorită faptului că unul dintre furnizori nu a reușit la timp să ne ofere tocul la ușa respectivă. Am repartizat camera întrucat deficiența respectivă nu a putut fi remediată la timpul util și hotelul era ocupat la capacitate maximă. Toate camerele sunt integral renovate, cred că sunt două camere de genul acesta care au avut deficiența aceasta la tocul ușii. Aceste deficiențe vor fi remediate în timp util. Oricum suntem în pragul finalizării proiectului acesta, suntem pe ultima sută de metri de finalizarea proiectului pe fonduri europene. Finalizarea proiectului este într-o săptămână. Nu avem cameră liberă să îl mutăm și oricum domnul a spus că nu are o problemă să rămână în continuare în camera aceea, dar dorește să ne aducă la cunoștință aceste lucruri încă o dată. Avea plecare mâine și pleacă mâine. A fost informat și am oferit o compensare încă de la bun început referitor la această situație. I-a fost oferită o fișă cont în care dumnealui poate să beneficieze de servicii în cadrul centrului de sănătate sau în cadrul restaurantului în regim gratuit din partea hotelului.”, a declarat Emilian Constantinescu, managerul general al hotelului Mirage din Eforie Nord.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

Mobila dormitor: cum faci alegerile corecte si ce piese sunt indispensabile? Vezi sfaturile specialistilor

Detaliile fac diferenta in amenajarea unui dormitor, poate cea mai importanta incapere din configuratia unei locuinte. Fie ca locuiesti la casa, fie ca esti...

Cum poti cumpara incaltaminte la reducere

Trebuie sa te inveti sa iti gestionezi banii. In primul rand nu este recmandat sa iti cheltui tot salariul pe haine si pe produse...

Care sunt principalele avantaje și dezavantje ale unei camere sau al unui sistem de supraveghere?

Traim intr-o epoca in care informatia este totul. Daca vrei sa evoluezi, trebuie sa fii informat si daca vrei sa fii sigur, trebuie sa...

Evita aceste greseli in relatie

O relatie inseamna mult mai mult decat perioada frumoasa de la inceput in care fiecare traire este tot mai intensa. Primele luni de relatie...

Ce sa porti la masa de Craciun? Sfatul expertilor pentru tinuta perfecta

Nu exista femeie care sa nu se intrebe mereu `Eu cu ce ma imbrac?`, mai ales atunci cand este vorba despre evenimente importante. In luna...