Acasă Travel Hotel de 4 stele, de pe litoral, amendat din cauza unei camere...

Hotel de 4 stele, de pe litoral, amendat din cauza unei camere nefinisate

Mirage, hotelul de 4 stele din Eforie Nord, a fost amendat, după ce un client a făcut o plângere, din cauză că nu era finisată camera în care a fost cazat.

„Într-adevăr omul care a făcut sesizarea a avut dreptate, camera nu era finalizată, mai sunt de făcut finisaje. Echipa de control a rămas să termine controlul. Cu siguranță camerele care nu corespund vor fi declasificate și va fi sancționat contravențional. Nu avea oglindă, erau cabluri neizolate, tavanul lăsa mult de dorit, nu era curățat de pete, ușa, de asemenea, nu se închidea foarte bine, nu era nici finisată, se vedea foarte multă spumă. Este o reabilitare pe fonduri europene și nu au finalizat lucrările, dar ăsta nu este un motiv să pui în circuitul turistic camerele care nu corespund, motiv pentru care va fi sancționat drastic” , a declarat Bogdan Trif, ministrul Turismului.

„Referitor la această cameră, ea face parte din obiectul nostru de renovare integrală a hotelului. În acest hotel au fost investite două milioane de euro. Din păcate, referitor la această cameră am avut o deficiență datorită faptului că unul dintre furnizori nu a reușit la timp să ne ofere tocul la ușa respectivă. Am repartizat camera întrucat deficiența respectivă nu a putut fi remediată la timpul util și hotelul era ocupat la capacitate maximă. Toate camerele sunt integral renovate, cred că sunt două camere de genul acesta care au avut deficiența aceasta la tocul ușii. Aceste deficiențe vor fi remediate în timp util. Oricum suntem în pragul finalizării proiectului acesta, suntem pe ultima sută de metri de finalizarea proiectului pe fonduri europene. Finalizarea proiectului este într-o săptămână. Nu avem cameră liberă să îl mutăm și oricum domnul a spus că nu are o problemă să rămână în continuare în camera aceea, dar dorește să ne aducă la cunoștință aceste lucruri încă o dată. Avea plecare mâine și pleacă mâine. A fost informat și am oferit o compensare încă de la bun început referitor la această situație. I-a fost oferită o fișă cont în care dumnealui poate să beneficieze de servicii în cadrul centrului de sănătate sau în cadrul restaurantului în regim gratuit din partea hotelului.”, a declarat Emilian Constantinescu, managerul general al hotelului Mirage din Eforie Nord.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

Descoperă 5 lucruri pe care este bine să le știi despre coșurile de fum

Toate prețurile aferente întreținerii unei locuințe au crescut considerabil în ultimul an, în contextul liberalizării pieței de energie electrică, precum și în contextul războiului...

Descopera informatiile de care ai nevoie inainte de a-ti face un tatuaj!

Tatuajele sunt la moda inca din trecut si nu se demondeaza daca sunt lucrate frumos, iar modelele alese sunt potrivite persoanei si o reprezinta! Fie...

Tot ce trebuie sa stim despre un implant dentar. Afla informatii utile de la specialisti

Daca te afli in situatia in care ai pierdut un dinte, atunci mergi cat mai repede la medicul dentist. In felul acesta vei evita...

Cauti servicii de inchirieri masini in aeroportul Otopeni? Fa-ti itinerariul pentru o mica excursie!

Daca tot apelezi la servicii de inchirieri masini aeroport Otopeni, ar fi pacat sa nu explorezi si orasul. Profita de mobilitatea pe care ti-o...

Esti in cautarea unei pardoseli pentru propriul magazin? Afla ce variante ai!

Intentionezi sa deschizi un magazin si vrei sa incepi amenajarea spatiului pe care il ai? Primul pas pe care trebuie sa il faci in...