Acasă Travel Hotel de 4 stele, de pe litoral, amendat din cauza unei camere...

Hotel de 4 stele, de pe litoral, amendat din cauza unei camere nefinisate

Mirage, hotelul de 4 stele din Eforie Nord, a fost amendat, după ce un client a făcut o plângere, din cauză că nu era finisată camera în care a fost cazat.

„Într-adevăr omul care a făcut sesizarea a avut dreptate, camera nu era finalizată, mai sunt de făcut finisaje. Echipa de control a rămas să termine controlul. Cu siguranță camerele care nu corespund vor fi declasificate și va fi sancționat contravențional. Nu avea oglindă, erau cabluri neizolate, tavanul lăsa mult de dorit, nu era curățat de pete, ușa, de asemenea, nu se închidea foarte bine, nu era nici finisată, se vedea foarte multă spumă. Este o reabilitare pe fonduri europene și nu au finalizat lucrările, dar ăsta nu este un motiv să pui în circuitul turistic camerele care nu corespund, motiv pentru care va fi sancționat drastic” , a declarat Bogdan Trif, ministrul Turismului.

„Referitor la această cameră, ea face parte din obiectul nostru de renovare integrală a hotelului. În acest hotel au fost investite două milioane de euro. Din păcate, referitor la această cameră am avut o deficiență datorită faptului că unul dintre furnizori nu a reușit la timp să ne ofere tocul la ușa respectivă. Am repartizat camera întrucat deficiența respectivă nu a putut fi remediată la timpul util și hotelul era ocupat la capacitate maximă. Toate camerele sunt integral renovate, cred că sunt două camere de genul acesta care au avut deficiența aceasta la tocul ușii. Aceste deficiențe vor fi remediate în timp util. Oricum suntem în pragul finalizării proiectului acesta, suntem pe ultima sută de metri de finalizarea proiectului pe fonduri europene. Finalizarea proiectului este într-o săptămână. Nu avem cameră liberă să îl mutăm și oricum domnul a spus că nu are o problemă să rămână în continuare în camera aceea, dar dorește să ne aducă la cunoștință aceste lucruri încă o dată. Avea plecare mâine și pleacă mâine. A fost informat și am oferit o compensare încă de la bun început referitor la această situație. I-a fost oferită o fișă cont în care dumnealui poate să beneficieze de servicii în cadrul centrului de sănătate sau în cadrul restaurantului în regim gratuit din partea hotelului.”, a declarat Emilian Constantinescu, managerul general al hotelului Mirage din Eforie Nord.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

Bucura-te de terasa casei tale in orice anotimp

Amenajeaza-ti terasa in asa maniera incat sa te poti poti relaxa pe tot parcursul anului indiferent de cate grade indica termometrele. Daca ai acest...

Afla importanta hidroizolatiilor si beneficiile acestora

Fiecare constructie este speciala si merita toata atentia! De aceea, inainte de a incepe acest proiect, este recomandat sa ai in vedere toti pasii...

Merita sa investesti in ferestre din lemn de brad? Iata ce spun expertii in constructii

Se spune si e adevarat: niciun alt material nu poate inlocui naturaletea, frumusetea si caldura pe care o confera lemnul. Atat din punct de vedere...

Importanta unei usi de exterior de calitate

Usile de exterior pentru case sunt diferite si mult mai scumpe decat usile de exterior pentru apartamente. Asta deoarece la casa usa este mai...

5 aspecte pe care trebuie să le iei în considerare atunci când alegi patul pentru copii

Când vine vorba de cumpărarea patului perfect pentru copilul tău., poate fi greu să știi de unde să începi. Există o mulțime de factori...