Acasă Bussiness Angajaţii nu renunţă la locul de muncă, ci la managerii incompetenţi

Angajaţii nu renunţă la locul de muncă, ci la managerii incompetenţi

Potrivit lui Alison McMahon, CEO TwoFold, un lider căruia nu-i pasă de angajaţii săi nu este cu adevărat un lider.

De ce mulţi angajaţi renunţă la serviciul pe care îl au? Cu siguranţă, explicaţiile pot fi numeroase şi diferite: banii, timpul, distanţa, blazarea etc. sunt motive cunoscute şi previzibile. Pentru Alison McMahon, specialist HR şi CEO al TwoFold, motivul principal pentru care angajaţii renunţă la un loc de muncă este pentru că se satură să lucreze pentru un şef iresponsabil.

De cele mai multe ori, spune Alison, oamenii sunt dispuşi să tolereze mai multe aspecte negative la locul de muncă, atâta vreme cât le place ceea ce fac. Atunci când plăcerea de a lucra dispare nu mai e nici un motiv ca ei să rămână pe loc. “ În 9 din 10 cazuri, când un angajat spune că îşi schimbă serviciul din cauza banilor, lucrul ăsta nu e adevărat. E doar prea inconfortabil să spună motivul real.”

Daca afirmaţia de mai sus are sau nu acoperire, rămâne de verificat, dar observaţia că un şef incompetent sau iresponsabil nu este un lider veritabil nu e nici o exagerare. Dacă te afli la conducerea unei companii, echipa ta trebuie să fie îndrumată de acţiunile şi valorile tale. Atunci când, manager fiind, nu reuşeşti să ai un comportament corespunzător, vei constata cât de mult scade productivitatea în rândul angajaţilor tăi.

McMahon oferă şi câteva sugestii pentru cei ce doresc să îşi îmbunătăţească abilităţile de leadership, deşi se pare că aceste calităţi sunt mai degrabă inerente în oameni, decât dobândite. De pildă, să îţi pese cu adevărat despre angajaţii tăi: asta nu depinde de ceva ce poate face un expert în Resurse Umane, ci ţine de vocaţia inerentă a liderului.

Prin natura promovărilor în funcţie, se întâmplă în mod inevitabil ca la un moment dat, un bun angajat fără competenţe reale de leadership să ajungă într-o poziţie de conducere. Potrivit lui McMahon, aceasta este o problemă cronică, pe care companiile trebuie să o evite, sau măcar să o adreseze acordându-i importanţa corespunzătoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

Ceaiurile care te pot ajuta sa dormi mai bine

Simti ca nu te mai poti odihni asa cum trebuie pe timpul noptii? Atunci ar trebui sa cunosti cateva trucuri prin care sa poti...

Afla cat de usor se face achizitia unei masini second hand in leasing auto

Tot mai multe persoane aleg sa achizitioneze masini second hand, datorita multiplelor beneficii pe care acestea le ofera. Cel mai important avantaj este cel...

Avantaje la dublu: descopera durabilitatea si stilul dorit prin pardoseli decorative

In general, pardoselile nu sunt elemente carora le acordam o atentie atat de mare in timp. Totusi, calitatea si aspectul lor au un cuvant...

Lucian Bode: „Avem la TAROM un ajutor de salvare aprobat de catre Comisie”

Lucian Bode, ministrul Transporturilor, a mentionat faptul ca, in urmatoarea perioada, vor intra in somaj tehnic in jur de 5000 de angajati TAROM. „Companiile aeriene,...

Cum ajunge business-ul tau in primele pozitii in Google? Ai nevoie de optimizare SEO!

O componenta esentiala a marketingului digital este SEO (Search Engine Optimization), care se refera la cresterea vizibilitatii unui brand intr-o maniera controlata a rezultatelor...