Utilizatorii aplicației lansate de Facebook, Study, vor fi plătiți dacă vor accepta să ofere acces la datele personale.
Momentan, aplicația este disponibilă doar în Statele Unite ale Americii și în India.
„Cercetarea de piață ajută companiile să conceapă produse mai bune pentru oameni. Credem că această activitate este importantă pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim produsele utilizatorii Facebook. De asemenea, cunoaștem faptul că acest tip de cercetare trebuie să specifice clar la ce se pot aștepta cei care se înregistrează, la modul în care vor fi colectate și utilizate informațiile lor și cum pot renunța la cercetare în orice moment. Avem o responsabilitate de a menține informațiile oamenilor securizate și în siguranță. Prin această aplicație colectăm cantitatea minimă de informații necesare pentru a ne ajuta să concepem produse mai bune. Nu colectează identitatea utilizatorilor, parolele sau conținutul oricăruia dintre participanți, cum ar fi fotografii, înregistrări video sau mesaje. De asemenea, nu vindem unor terți informații din aplicație și nici nu le utilizăm pentru reclame personalizate.”, a declarat Sagee Ben-Zedeff, manager de produs la Facebook.
„Oricine utilizează aplicația va fi compensat pentru contribuția la cercetare. Doar persoanele cu vârsta minimă de 18 ani vor fi eligibile pentru a participal la lansare, iar toți participanții vor avea posibilitatea de a renunța în orice moment.”, au declarat reprezentanții Facebook.