Printr-o nouă opțiune ce are ca scop gestionarea datelor personale recuperate din aplicații sau din site-uri, Facebook își dorește să răspundă criticilor ce s-au adus, referitoare la modul prin care aplicația folosește datele personale ale utilizatorilor.
Pentru început, noua opțiune va fi introdusă doar în trei țări, Spania, Coreea de Sud și Irlanda.
„Am anunţat acum mai bine de un an dorinţa noastră de a lansa un instrument care să elimine istoricul din afara Facebook şi să deconecteze istoricul de navigare de profilurile utilizatorilor. Lansăm astăzi versiunea de test în trei ţări, iar acest lucru ne va permite să probăm produsul în trei limbi diferite.
În general, folosim aceste date pentru a propune publicitate în concordanţă cu produsele şi informaţiile căutate. Dar credem că este important să oferim utilizatorilor noştri un plus de transparenţă şi de control în ceea ce priveşte acest tip de date. Separăm datele, dar vom continua să le primim, vor fi însă anonimizate. Acest lucru ne permite să realizăm statistici referitoare la interacţiunile publicitare, spre exemplu, dar fără a şti care sunt utilizatorii vizaţi”, a declarat Stephanie Max, director de produs în cadrul Facebook.